شناسهٔ خبر: 142311 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در بازدید از نمایشگاه صنعت ساختمان تأکید کرد؛

لزوم استفاده از ایده‌های نوآورانه و کارآمد فعالان حوزه ساختمان

گزارش تصویری از حضور رامین الماسی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاهدر مراسم افتتاحیه نمایشگاه صنعت ساختمان مدیرکل راه وشهرسازی استان کرمانشاه در جریان بازدید از نمایشگاه صنعت ساختمان، شرکت در نمایشگاه‌های تخصصی را در روزآمد کردن دانش مدیران و فعالان صنعت ساختمان ضروری دانست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمانشاه)؛ رامین الماسی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان بازدید کرد و از نزدیک تکنولوژی‌های روز صنعت ساختمان کشور را رصد و جهت بهره‌گیری از فناوری و امکانات روز کشور و دنیا در پروژه‌های ساختمانی، با شرکت ها و فعالان حوزه ساختمان تبادل نظر کرد.

الماسی با اشاره به تأکیدات مکرر وزیر راه و شهرسازی مبنی بر بهره‌مندی مضاعف از فناوری‌های نوین و دانش‌بنیان در انجام مأموریت های خطیر وزارت راه و شهرسازی به ویژه در نهضت ملی زمین و مسکن، آمادگی این اداره‌کل را در راستای همکاری‌های بیشتر اعلام کرد.

سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه همچنین آمادگی خود را نسبت به برگزاری جلسات مشترک کارشناسی در جهت رفع موانع پیش رو همچنین بهره‌مندی حداکثری از تجارب و پیشنهادهای قابل از طرف تولیدکنندگان، اعلام کرد.

وی خواستار مشارکت جدی شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور برای رفع محدودیت‌های کشور در صنعت ساختمان به ویژه در خصوص جلوگیری از هدررفت انرژی در بخش ساختمان کشور شد.

لازم به ذکر است این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌های کرمانشاه واقع در انتهای پارک شاهد آغاز به کار کرده و تا ۲۷ مرداد و به مدت چهار روز دایر خواهد بود.

در این نمایشگاه بیش از ۶۰ شرکت از استان‌های کرمانشاه، تهران، مرکزی، لرستان، خراسان رضوی، فارس، اصفهان، آذربایجان شرقی و غربی و ... حضور دارند.